correu

L'escola i el nostre barri

L'Escola Mediterrània es crea com a resultat de la fusió de les escoles Mare de Déu del Mar i Lepant, al barri de la Barceloneta.

La Barceloneta es troba a llevant de la Barcelona vella, en un petit apèndix triangular que s'endinsa cap al mar. Limita amb les platges i el mar, amb el Moll d'Espanya del Port Vell, amb la Ribera (Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera) i el Port Olímpic.

L'estructura urbanística del barri és un bon exemple del tipus d'urbanisme del període de la Il·lustració, amb carrers de traçat rectilini i illes de cases regulars. A la Barceloneta es troben dues de les platges més visitades de la ciutat, la platja de la Barceloneta i la platja de Sant Sebastià.

Adreça: Passeig Marítim, 5 -7, 08003, Barcelona

Telf. 932 502 576

Contacta amb nosaltres i consulta'ns el que vulguis Emplenant el següent formulari, estarem encantats d'atendre't:

Atención: Los campos marcados con * son obligatorios.