Celebracions d'escola

La Castanyada:  per l'escola és molt important celebrar la cultura i tradició del nostre territori.

Concert d'hivern: A final de 1r trimestre fem un concert des de P3 fins a 6è. Cada classe participa amb una actuació musical, les famílies estan convidades. El tema de les cançons estan relacionades amb el tema que treballem al llarg del curs.

Carnestoltes: cada any ens alegrem de l'arribada del rei carnestoltes amb una setmana de gresca i xerinola que acaba amb una rua pel barri acompanyats de l'escola Alexandre Galí.

Jocs Florarls: Per Sant Jordi participem en els jocs florals del Districte i també fem una revista a l’escola on es publica un treball de cada classe.
Al gimnàs de l'escola fem un acte de lliurament de premis amb la participació de l'arista del MUS-E.
Tot seguit trobareu més fotos durant els Jocs Florals d'aquest curs a la secció de cicles, classificades en nivells.

Setmana dels Sentits: Cada curs tots els alumnes de l’escola treballem un projecte sobre un monogràfic: Barcelona, Mozart, el cinema... El monogràfic del curs anterior va ser: "La 1a volta al món".

Durant una setmana els alumnes participen en tallers preparats pels mestres, en col·laboració dels alumnes de sisè que en fan de monitors, on es treballa el tema en relació a cada sentit.

Actes perspectiva de gènere: Durant el curs realitzem activitats en relació a la perspectiva de gènere com son el dia de l'eradicació de la violència contra les dones 25N, El dia de la dona i la ciència 11F i  La setmana de la dona 8M.

Final de curs: Tot el que comença, s'acaba. Així, sempre fem una gran festa final. Per celebrar-ho cada nivell prepara les seves pròpies sorpreses per acomiadar-se del grup de 6è!