AMPA de l'escola

Per consultar tota la informació de l'AMPA Escola Mediterrània trobareu més informació al següent enllaç, o bé, podeu clicar la fotografia:

L'AMPA és l'Associació de pares i mares dels alumnes que treballa de forma voluntària (en col·laboració amb els mestres i la direcció de l'escola) per promoure projectes complementaris a l'estudi com les activitats extraescolars esportives i culturals, el casal d'estiu, les celebracions o l'acollida de les noves famílies.

Tots els pares i mares són benvinguts a l’AMPA (tan sols cal abonar la quota de soci anual de 10€) i poden participar de forma activa a les comissions de treball que els interessi. L’AMPA està oberta a qualsevol proposta i aportació interessant de les famílies que pugui contribuir a millorar la qualitat escolar dels nostres fills.

L’AMPA disposa d’un local d’atenció a les famílies (entrada pel carrer Sant Carles) on es poden fer inscripcions, pagaments i consultes, etc. També és el lloc de reunió de les diverses comissions de treball i de la Junta.

A banda, l’AMPA disposa d’un e-mail al qual podeu adreçar qualsevol suggeriment i/o comunicació ampaceipmediterrania@gmail.com i d’un grup de WhatsApp de socis que serveix per transmetre informació important (sol·licitar accés al whatsapp enviant un e-mail).

Composició de l’AMPA:

• JUNTA + VOCALIES + SOCIS

• COMISSIONS DE TREBALL:

• Comissió d’Extraescolars

• Comissió de Casal i Casalet

• Comissió de Menjador / Projecte Pares Observadors

• Comissió de Comunicació

• Comissió Econòmica

• Comissió de Barri / Relació amb entitats i equipaments de la Barceloneta

• Comissió de Festes

• Comissió de Participació

L’AMPA es reuneix periòdicament en Assemblea General per aprovar les línies de treball, els projectes i els balanços econòmics de cada curs. També hi ha altres reunions durant l’any per tractar temes concrets (beques, extraescolars, casal, acollida, etc.).

Forma part de l’AMPA, involucra’t en l’educació dels teus fills.

MERCAT DE SEGONA MÀ

El dissabte 12 de novembre hem organitzat el Mercat d'objectes infantils segona al Jardí de l'Escola, amb la finalitat de recaptar diners per a dur projectes amb els infants. Més de 25 alumnes han pogut tenir la seva parada, acompanyats/des pels seus pares/mares. Aquí us en deixem l'enllaç a notícia publicada a "www.lameva.barcelona.cat": http://lameva.barcelona.cat/ciutatvella/ca/noticia/primer-mercat-dobjectes-infantils-de-segona-mza

ALTA/RENOVACIÓ SOCI AMPA
soci PARES ampa.pdf