TALLERS DE PLÀSTICA

En aquest curs els tallers que durem a terme són els següents:

C. Inicial: modelat, collage i costura.

C. Mitjà: tapís, diorames i còmic.

C. Superior: dibuix de la figura humana. moviments artítics, curtmetratge.

Els tallers de plàstica els organitzem per cicles. Així, d'aquesta manera interactuen els/les alumnes de dos cursos diferents. És per aquest motiu on valors com ara l'amistat, la cooperació, la capacitat pel diàleg, la creativitat, l'empatia, la igualtat prenen força en aquest tipus d'activitats.

Tot seguit us mostrarem un tastet del que fem a cadascun d'ells.

Cicle Inicial

Taller de collage

Taller de modelatge

Taller de costura

Cicle Mitjà

Taller de tapís

Fem una escultura

Pintem pedres

Paisatge urbà

Taller de diorames

Taller de còmic

Cicle Superior

Taller de curtmetratge

Els alumnes de cinquè i sisè que han participat d'aquest taller han creat un tráiler d'un possible curtmetratge. després d'escollir l'argument més engrescador es van posar a redactar el guió, escollir els espais per les diferents escenes, preparar els persnatges i les vestimentes. Una vegada es va acabar la part d'aula, va tocar la part més divertida, gravar i fer teatre. Tot seguit us mostrem els tràilers.

Taller de la figura humana

Moviments artístics

Paul Klee va ser un pintor suís, que es pot situar entre el surrealisme, l'expressionisme i l'abstracció. Aquí us mostrem algunes de les creacions dels/de les nostres alumnes.

Mark Rothko, fou un pintor i gravador estatunidenc d'origen letó. Va ser classificat com a expressionista abstracte, tot i que ell rebutjava no solament aquesta etiqueta sinó fins i tot ser anomenat "pintor abstracte".