Festes

Festival d'hivern: A final de 1r trimestre fem un concert des de P3 fins a 6è. Cada classe participa amb una actuació musical, les famílies estan convidades. El tema de les cançons són nadales i també estan relacionades amb el tema que treballem al llarg del curs.

Festival dels Jocs Florarls: Per Sant Jordi participem en els jocs florals del Districte i també fem una revista a l’escola on es publica un treball de cada classe.
Al Centre Cívic fem un acte de lliurament de premis amb la participació de la Coral de l’escola i de la dansa d'extraescolars.
Tot seguit trobareu més fotos durant els Jocs Florals d'aquest curs a la secció de cicles, classificades en nivells.

Festa dels Sentits: Cada curs tots els alumnes de l’escola treballem un projecte sobre un monogràfic: Barcelona, Mozart, el cinema... Aquest curs "Tot som diferents, tots som iguals", en record del centenari del naixement de Nelson Rolihlahla Mandela.

Durant una setmana els alumnes participen en tallers preparats pels mestres, en col·laboració dels alumnes de sisès que en fan de monitors, on es treballa el tema en relació a cada sentit.

Final de curs: Tot el que comença, s'acaba. Doncs així, sempre fem una gran festa final. Per celebrar-ho cada nivell prepara les seves pròpies sorpreses per acomiadar-se del grup de 6è! Una bona colla d'esforçats munta les cadires, l'equip de so i un munt de carpes a les pistes de l'escola.