Festes

Festival 2014.

Festival d'hivern: A final de 1r trimestre fem un concert des de P3 fins a 6è. Cada classe participa amb una actuació musical, les famílies estan convidades. El tema de les cançons són nadales i també estan relacionades amb el tema que treballem al llarg del curs.

Festival dels Jocs Florarls: Per Sant Jordi participem en els jocs florals del Districte i també fem una revista a l’escola on es publica un treball de cada classe.

Al Centre Cívic fem un acte de lliurament de premis amb la participació de la Coral de l’escola i de la dansa d'extraescolars.

Tot seguit trobareu més fotos durant els Jocs Florals d'aquest curs a la secció de cicles, classificades en nivells.

Festa dels Sentits: Cada curs tots els alumnes de l’escola treballem un projecte sobre un monogràfic: Barcelona, Mozart, el cinema... Aquest curs estem treballant Els transports i els invents!.

Durant una setmana els alumnes participen en tallers preparats pels mestres on es treballa el tema en relació a cada sentit i els alumnes de 6è fan de monitors.

Final de curs: Tot el que comença, s'acaba. Doncs així, sempre fem una gran festa final. Per celebrar-ho cada nivell prepara les seves pròpies sorpreses per acomiadar-se del grup de 6è! Una bona colla d'esforçats munta les cadires, l'equip de so i un munt de carpes a les pistes de l'escola. Mireu la jornada del curs 2014-2015: